Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zakładanie stronki internetowej, podstawy
Autor Wiadomość
boro69 Offline
Początkujący
*
Użytkownik

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
€: 5
zakładanie stronki internetowej, podstawy
Witam,
Chciałbym założyć działalność gospodarczą opartą na stronce internetowej. Stronka ta byłaby oparta na typowym sklepie internetowym. Moje pytanie dotyczy podstawowego działania w zakładaniu takiej stronki, jestem w tym zielony. Oczywiście sam projekt stronki będzie robiony przez firmę działającą w tej branży. Kwestia tylko co potem?
1. Hosting na serwerach obcych czy własny serwer, jakie są koszty tego i tego ?
2. podstawowe działanie przy zamówieniu domeny
3. koszt stworzenia stronki typu sklepu internetowego, i koszty administracji taką stronką
4. co jeszcze potrzebuję żeby taka stronka zaistniała i utrzymała się w sieci ?

Liczę, że mi pomożecie.
19.02.2011 16:10
  Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post

Bogdan Offline
Pegetto
Moderator

Liczba postów: 738
Reputacja: 23
€: 946
RE: zakładanie stronki internetowej, podstawy
Hosting na serwerach obcych czyli inaczej wynajem serwerów u innych firm tym się specjalizujących to koszt od kilkudziesięciu do kilku tysięcy złotych rocznie. Kupno własnej szafy serwerowej, utrzymanie, UPSy, klimatyzacja, administrator potrafiący obsłużyć to wszystko itd. to koszt kilkudziesięciu tysięcy na start, nie sądzę jednak żeby takie coś było konieczne win

Na początek powinien wystarczyć zwykły hosting lub VPS. Nie ma raczej sensu od razu wynajmować serwera dedykowanego za kilkaset złotych miesięcznie.