04.04.2012, 01:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.04.2012, 01:22 przez tooliepanna.)
Witam,
Mam w domu założoną własną sieć - komputer stacjonarny i 2 laptopy (na routerze USRobotics). Na stacjonarnym i jednym latopie internet jest non stop - nie zrywa się połączenie, jest szybkie etc. Natomiast na drugim laptopie każdego dnia rano po włączeniu go, internet nie chce się połączyć - moja sieć domowa pojawia się na liście dostępnych, ale nie mogę się z nią połączyć (dodam, że problem ten pojawił się dopiero ok. miesiąc temu, a sieć jest od co najmniej roku). Kiedy diagnozuję problem, pojawia się informacja, że to problem z routerem lub kartą sieciową. Dopiero po wyłączeniu i włączeniu routera, laptop może połączyć się z siecią. Połączenie trwa ok 5-6 godzin, potem internet sam się rozłącza i znowu muszę wyłączyć i włączyć router, żeby mieć połączenie na laptopie.
Oczywiście starałam się rozwiązać problem sama.
-zrestetowałam ustawienia routera i od nowa wprowadziłam adresy MAC wszystkich komputerów.
-zainstalowany mam najnowszy firmware więc nie musiała aktualizować routera
-sprawdziłam sterowniki karty sieciowej na laptopie, wszystko jest aktualne
-sprawdzałam antyvirus, ale wszystko jest w porządku
Co mogę jeszcze zrobić?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc, bo skończyły mi się opcje do sprawdzenia..
Mam w domu założoną własną sieć - komputer stacjonarny i 2 laptopy (na routerze USRobotics). Na stacjonarnym i jednym latopie internet jest non stop - nie zrywa się połączenie, jest szybkie etc. Natomiast na drugim laptopie każdego dnia rano po włączeniu go, internet nie chce się połączyć - moja sieć domowa pojawia się na liście dostępnych, ale nie mogę się z nią połączyć (dodam, że problem ten pojawił się dopiero ok. miesiąc temu, a sieć jest od co najmniej roku). Kiedy diagnozuję problem, pojawia się informacja, że to problem z routerem lub kartą sieciową. Dopiero po wyłączeniu i włączeniu routera, laptop może połączyć się z siecią. Połączenie trwa ok 5-6 godzin, potem internet sam się rozłącza i znowu muszę wyłączyć i włączyć router, żeby mieć połączenie na laptopie.
Oczywiście starałam się rozwiązać problem sama.
-zrestetowałam ustawienia routera i od nowa wprowadziłam adresy MAC wszystkich komputerów.
-zainstalowany mam najnowszy firmware więc nie musiała aktualizować routera
-sprawdziłam sterowniki karty sieciowej na laptopie, wszystko jest aktualne
-sprawdzałam antyvirus, ale wszystko jest w porządku
Co mogę jeszcze zrobić?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc, bo skończyły mi się opcje do sprawdzenia..