Regulamin FastPC.pl
Zachęcam do zapoznaniem się z treścią tego wątku. Ponieważ umieszczony jest tutaj regulamin, którego należy przestrzegać. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie, upomnienie, lub w najgorszym wypadku ban. Regulamin obowiązuje wszystkich obywateli naszego forum, rejestrując się akceptujesz regulamin. Podając adres e-mail przy rejestracji musi on być prawidłowy. Jeżeli nie akceptujesz regulaminu, opuść forum i nie korzystaj z niego w żaden sposób.
Zachęcam do zapoznaniem się z treścią tego wątku. Ponieważ umieszczony jest tutaj regulamin, którego należy przestrzegać. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie, upomnienie, lub w najgorszym wypadku ban. Regulamin obowiązuje wszystkich obywateli naszego forum, rejestrując się akceptujesz regulamin. Podając adres e-mail przy rejestracji musi on być prawidłowy. Jeżeli nie akceptujesz regulaminu, opuść forum i nie korzystaj z niego w żaden sposób.
Ogólne:
§1. Zabrania się pisania kilku postów pod rząd, czyli tzw. Double post, będą one traktowane jako spam i nagradzane jednym ostrzeżeniem. Administracja ma prawo napisać tego typu posty. Pamiętaj, że istnieje opcja Edytuj.
§2. Użytkownik może odświeżyć dany wątek tylko 2 razy, w odstępach czasowych nie mniejszych niż 1 tydzień.
§3. Zalecamy przestrzeganie, oraz pilnowanie poprawności językowej. W której skład wchodzi przede wszystkim ortografia.
§4. Zabrania się nad używania emotikonek, czyli obrazków graficznych, lub nadużywaniu znaków typu np.: !,?,&,$. Jeśli piszemy np. zdanie rozkazujące wystarczy napisać jeden tego typu znak. Jeżeli administracja znajdzie np. post w którym jest ok. jedna linijka emotikon, lub znaków rozkazujących, pytających, itd., post taki zostanie edytowany lub w najgorszym wypadku autor zostanie nagrodzony ostrzeżeniem.
§5. Zabrania się umieszczania Spamu / postów na forum typu, np.: Lol, zal, hehe, (i innych emotikon), i innego typu Spamu. Takie posty nie wnoszą nic do tematu zostaną one przeniesione do kosza, a autor otrzyma jedno ostrzeżenie.
§6. Zastrzegamy sobie prawo zakładania dwóch tematów odnoszących się tej samej sprawy, bądź treści napisanej przez jednego użytkownika. (Tzw. Double Topic) W przypadku zaistnieniu podobnej sytuacji użytkownik otrzyma ostrzeżenie w stopniu 10-20%.
§7. Pamiętaj, aby przed założeniem nowego tematu zapoznać się ze wszystkimi działami w celu wyboru najodpowiedniejszego dla danego tematu.
§8. Przy zakładaniu tematu wybieraj odpowiedni prefiks (jeśli jest dostępny w danym dziale).
§9. Administracja nie odpowiada za treść wypowiedzi napisanych przez użytkowników.
Prawa Użytkowników, zakazy:
§10. Zabrania się umieszczania linków do stron zawierających treści pornograficzne, rasistowskie, warezowe, nawiązujące do przemocy i żadnych tego typu. Zakazujemy także umieszczania tego typu obrazków, filmów, czy animacji. Osoba odpowiedzialna za tego typu znam zostanie ukarana jednym, do trzech ostrzeżeń. A wątek/post tego typu zostanie usunięty.
§11. Zabrania się tekstów obraźliwych dla innych użytkowników, jak i też innych form, które mogły by kogoś urazić. M.in. Sygnaturek, Avatarów, animacji, filmów, etc. Oraz słów wulgarnych odnoszących się do innych użytkowników, nawet i ocenzurowanych gwiazdkami, kropkami i innymi formami cenzury. Osoba za przekroczenie tego punktu zostanie ukarana jednym, do dwóch ostrzeżeń. Zależy to od stopnia obrazy innych.
W najgorszym wypadku można otrzymać nawet trzy ostrzeżenia, i ban na jeden tydzień.
§12. W sygnaturce użytkownika może znaleźć się maksymalnie pięć obrazków, o ustalonych rozmiarach. Jeżeli znajdzie się ich większa ilość zostaną one usunięte, z dodatkową notatką administratora / moderatora, po ponownym wstawieniu nie regulaminowej sygnatury łamiącej §2, pkt. 3 użytkownik otrzyma ostrzeżenie (10-20%).
§13. Pisać posty może tylko osoba zarejestrowana i zalogowana.
§14. Nie usuwaj treści postów, błędne stwierdzenia/wypowiedzi skreślaj!. Można jedynie poprawiać swój post, jeśli zauważysz w nim literówki/błędy ortograficzne lub interpunkcyjne.
§15. Jeśli masz jakiś problem nie kontaktuj się z osobami odpowiedzialnymi za forum (Admini, Moderatorzy, Przyjaciele) przez komunikatory typu gg/tlen itp, ponieważ jest to postępowanie zupełnie odwrotne do idei forum. Opisz swój problem na forum, a może z rozwiązania skorzystają też inni, dzięki czemu nie będzie konieczności tłumaczenia każdemu z osobna o co chodzi.
§16. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
§17. Maksymalne rozmiary avatara to: 120x140px. W przypadku wstawienia większego avatara nie zostanie on przyjęty przez system, lub podjęty skalowaniu rozmiarów.
§18. Nasze forum nie popiera piractwa, warezu. Czyli ogólnie kradzieży, za wstawianie płatnych programów, gier, bądź innych plików do pobrania wszystkie linki zostają ocenzurowane. Temat ląduje w koszu, a autor nie regulaminowego postu, bądź tematu zostaje ukarany ostrzeżeniem poziomu 20%, do 30% każdorazowo. W przypadku propozycji użytkownikom pobrania systemu operacyjnego płatnego, bądź innych płatnych plików użytkownik zostaje jedynie upominany słownie, czyli poprawiany przez administrację, bądź użytkowników forum. Mając problem, dotyczący nie legalnego osprzętu z zakresu software (Gry, pliki itp.) użytkownicy, oraz administracja nie muszą raczyć pomagać dla danej osoby, zaś mają prawo to zrobić. Jednakże administracja może zgodnie z regulaminem zamknąć ten temat, nawet wtedy, gdy użytkownik z problemem dotyczącym nie legalnego oprogramowania nie uzyskał odpowiedzi.
Reklama, Spam:
Są tutaj zamieszczone nowe punkty do których zalecamy się stosować.
§19. Zabrania się rozsyłania użytkownikom forum reklam zachęcających do rejestracji na cudzych forach/stronach - Reklama poprzez skrzynkę PW. Będą one traktowane jako spam i nagradzane jednym ostrzeżeniem.
Jeśli otrzymasz tego typu wiadomość, prosimy o powiadomienie o tym administracji, a wiadomość zostanie ukarana. Jeżeli reklamy tego typu stron będą zawierały treści nie zgodne z Polskim prawem, i zawierające materiały pornograficzne będą Karane Banem!
§20. Zabraniamy sobie też rozsyłania Mailingów do naszych użytkowników, lub administracji. Tego typu reklamy można również zgłaszać do administracji, zostaną one karane jednym warnem. Z tym, że będą karane tylko i wyłącznie reklamowane fora Komputerowe. Jak i strony/fora które zawierają treści nie zgodne z Polskim Prawem, będą one karane dwoma ostrzeżeniami.
§21. Do reklamy swojej strony służy odpowiedni subdział dostępny na forum. W przypadku wybrania złego działu temat zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu, a autor otrzyma ostrzeżenie w stopniu 10%
.
Inne/Pozostałe.
§22. W ShoutBox'ie zabrania się również umieszczania wiadomości które obrażają innych użytkowników. Takie wiadomości będą usuwane, a ich autor zostanie ukarany ostrzeżeniem stopnia 10%.
§23. Zabrania się umieszczania linków reklamowych w SB, jak i linków do treści pornograficznych, i tym podobnych. Oraz tekstów wulgarnych, za tego typu przewinienia można otrzymać jedno ostrzeżenie.
§24. Podczas rozmowy w shoutbox dajemy możliwość podawania linków Wyłącznie do podstron naszego forum, wiadomości z treściami reklamowymi będą usuwane.
§25. Zezwalamy na napisanie maksymalnie czterech wiadomości pod rząd. W przypadku większej ilości double postów zostaną one usunięte.
§26. Pomocy udzielamy tylko na forum, nie ma takiego obowiązku w przypadku Shoutboxu, który jest przeznaczony do luźnych rozmów. Każdy użytkownik ma uprawnienie odesłania danego użytkownika do założenia tematu na forum.
§27. Użytkownik otrzymuje możliwość tworzenia sygnatury po napisaniu 20 postów.
§. Skorowidz:
Ban = Zakaz pisania i odwiedzania forum przez określony, bądź stały okres.
Ostrzeżenie = Kara przyznawana za przewinienia i czyny nie zgodne z regulaminem.
Spam = Posty/Wiadomości nie wnoszące nic do tematu, (pojęcie te ma też inne znaczenia. Np. spam reklamowy na forach/e-mail, etc.)
Administracja = Administracją nazywamy grupy osób, które są odpowiedzialne za forum.
Sygnaturka i avatar = Sygnaturka, to podpis użytkownika znajdujący się pod jego postem. Avatar jest małym zdjęciem, bądź obrazkiem określającym użytkownika.
Administracja ma prawo do naniesienia zmian kosmetycznych, bądź dodania nowych paragrafów w regulaminie, przy czym jesteśmy zobowiązani poinformowania użytkowników o istotnych zmianach dodając dopisek w zmianach. Zmienione/dodane punkty regulaminu będa oznaczone kolorem pomarańczowym przez okres 2 tygodni.
All rights reserved
Copyright © 2008-2013 by maniekoo and #WireBoot
Copyright © 2008-2013 by maniekoo and #WireBoot
Zmiany:
//maniekoo - Naniesione zmiany §2, pkt.3 (22.09.2009r.)
maniekoo - Zmiany w estetyce forum, edycje punktów regulaminu, naniesienie nowych punktów. (26.01.2010r.)
#WireBoot - Dodanie §8 , §9 oraz §14 punktu do regulaminu i zmiana §2 punktu.
Bogdan - Poprawa błędów
Tiritto - Przedłużenie Copyright na 2013.