20.10.2009, 15:55
Witam.
Mam o to taki problem, że instaluje oprogramowanie z płyty do drukarki HP DeskJet F4180 wszystko fajnie ładnie i wogóle. Po zakończeniu włączam centrum obsługi klikam skanuj obraz i... i nic dalej nie idzie choćbym godzine czekał obszedłem to tak że włączam menadżer zadań windows zamykam dany proces hp i wtedy przechodzi do skanowania wszystko ładnie się skanuje jest dobrze i gdy pojawia sie okienko czy chce zapisać dany plik czy zeskanować kolejny naciskam że chce zapisać i wyskakuje taki błąd: "Wystąpił błąd podczas wysyłania zeskanowanych obrazów do."
Rozumiem, że problem jest w tym iż nie ma ustawionego w ustawieniach miejsca do którego mam skanować ale gdy wchodze w ustawienia (taki sam problem jak przy przycisku skanuj obraz) jest miejsce Skanuj do: ale nie moge wybrać żadnego miejsca:/ pole jest cały czas puste.
Potrafi ktoś pomóc?
Oprogramowanie instalowałem z płyty i ściągałem ze strony hp polska, ściągałem i instalowałem wszystkie aktualizacje i nic. Mam Laptopa Lenovo z windowsem Viste Home Edition
Pisałem również do HP Polska otrzymałem odpowiedź żeby całkowicie usunąć aplikacje HP również z rejestru i wtedy sprobować ale nic to nie dało
Pozdrawiam licze na Waszą pomoc
Mam o to taki problem, że instaluje oprogramowanie z płyty do drukarki HP DeskJet F4180 wszystko fajnie ładnie i wogóle. Po zakończeniu włączam centrum obsługi klikam skanuj obraz i... i nic dalej nie idzie choćbym godzine czekał obszedłem to tak że włączam menadżer zadań windows zamykam dany proces hp i wtedy przechodzi do skanowania wszystko ładnie się skanuje jest dobrze i gdy pojawia sie okienko czy chce zapisać dany plik czy zeskanować kolejny naciskam że chce zapisać i wyskakuje taki błąd: "Wystąpił błąd podczas wysyłania zeskanowanych obrazów do."
Rozumiem, że problem jest w tym iż nie ma ustawionego w ustawieniach miejsca do którego mam skanować ale gdy wchodze w ustawienia (taki sam problem jak przy przycisku skanuj obraz) jest miejsce Skanuj do: ale nie moge wybrać żadnego miejsca:/ pole jest cały czas puste.
Potrafi ktoś pomóc?
Oprogramowanie instalowałem z płyty i ściągałem ze strony hp polska, ściągałem i instalowałem wszystkie aktualizacje i nic. Mam Laptopa Lenovo z windowsem Viste Home Edition
Pisałem również do HP Polska otrzymałem odpowiedź żeby całkowicie usunąć aplikacje HP również z rejestru i wtedy sprobować ale nic to nie dało
Pozdrawiam licze na Waszą pomoc