Forum Komputerowe || Forum informatyczne

Pełna wersja: Format Windowsa XP - kilka pytań
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.

Mojemu komputerowi przydałby się format. Postanowiłem więc, że zainstaluje Windowsa XP od nowa. Problem w tym, że jeszcze nigdy tego nie robiłem i mam wątpliwości. Do tej pory ktoś inny robił to za mnie. Oczywiście będę trzymał się instrukcji, ale mam pytania:
1.Czy wystarczy, że spiszę tylko modele karty graficznej, kart sieciowych, karty dźwiękowej i płyty głównej? Może coś jeszcze trzeba?
2. Mam dwa dyski (C i D). Czy oba zostaną sformatowane jednocześnie? Jest taka możliwość? A może trzeba to zrobić po kolei?

Proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem początkujący w tych sprawach.

Pozdrawiam.
nie rozumiem niestety pierwszego pytania ale co do drugiego gdy już będziesz wybierał partycję na której chcesz zainstalować system to tam będzie również opcja formatuj.(nie pamiętam jaki przycisk ale tam będzie pisać) wybierasz dysk który chcesz sformatować (możesz c, możesz d, możesz C a później D) i formatujesz Smiles po sformatowaniu klikasz na partycję i się instaluje... PS w tej instrukcj Pisze jak formatować.
Cytat:Jest jeszcze jedna rzecz, którą warto zrobić przed formatem. Jeżeli nie wiemy dokładnie jakie modele urządzeń posiadamy w komputerze należy spisać sobie je na kartce dopóki posiadają one zainstalowane sterowniki. W tym celu należy wejść do menadżera urządzeń i spisać modele następujących urządzeń: karta graficzna, karta dźwiękową oraz wszystkie karty sieciowe. Nie zapomnijmy o płycie głównej, której model sczytamy dzięki programowi Everest.

Czy tylko to co wyróżnione muszę spisać? Może coś jeszcze?
Najlepiej spisz sobie cały sprzęt, albo jeszcze lepiej: ściągnij już teraz wszystkie potrzebne sterowniki i nagraj na pena czy płytę. Jak by nie daj Bóg po reinstalce sieci nie było, bo brakuje drivera.